sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Aina mun pitää


... aloittaa alusta. Teen koruja ja kaikkea muutakin niin harvakseltaan, että aina tuntee olevansa alussa. Siispä sopivasti blogin nimen hengessä olen tehtaillut näitä kapussiriipuksia. Erilaisia kapussikuvia on vielä lisää, mutta valmiita koruja vasta neljä. Riipukset ovat 70 cm pitkissä hopeoiduissa palloketjuissa ja niissä on muutama lisähärpäke yksilöllisyyttä antamassa; pääasiassa tsekkiläisiä lasihelmiä, tuo yksi pitkulainen on kanadalaisen lamppuhelmitaiteilijan tekemä.

Kajastus (lisänä käsin tehty lamppuhelmi ja kristallia)

 Leppis (+tsekkiläiset lasihelmet)

Lila (+tsekkiläiset lasihelmet)

 Vauva (+tsekkiläiset lasihelmet)
 
 

5 kommenttia:

Korustamo kirjoitti...

Onhan kauniita<3
Hyvä lisuke nuo härpäkkeet, antaa syvyyttä koruun.
Kajastus on mieleisin!

Marita kirjoitti...

Ihanat värit♥ Tuo Kajastus vei sydämeni.

MiunMaun kirjoitti...

Mulla on nyt selvästi kesä, kun leppis iski lujaa. Oheishärpäkkeet tekevät näistä tosi kivoja, tykkään.

Alissa kirjoitti...

Minulla on työn alla samanlaisia kapusseja, johon käytän koholakkaa. Valmiiksi olen saanut vain oman syntymäpaikkakapussin, johon tuhosin vanhaa kartastoa. Minulla on ongelmia löytää nättejä ja "laillisia" kuvia.Nuo tsekksilläiset kukka- ja lehtihelmet ovat ihania ja vauva on minun suosikkini. =)

Suntsa kirjoitti...

Kiitos Eila, Marita, MiunManun ja Alissa. :)

Juu tuo "laillisten" kuvien ongelma on mullakin. Olen kuvaillut itse jonkun verran, mutta nämä kapussit on kyllä ihan tilattu laillisesti Kiinasta. :D Ei kovin persoonallista, mutta kun valinnanvaraa on tuhansia ja tuhansia, niin aika harvoin osuu samanlaista kohdalle. ;)