maanantai 2. joulukuuta 2019

Krossikaupallla

Nyt tulee huonoja kuvia, mutta pientä dokumenttia, että varamasti olen tehnyt koru/kuukaisi, ja vähän päälle. Nimittäin joulumyyjäisiin väsäsin lähinnä korviksia, joista tässä vasta osa... ja blingblind rannekoruja, jotka eivät ole ominta lajiani, niin kuin eivät korviksetkaan. Mutta monet vain tykkäävät kimaltavasta, joten jos jotakin haluaa myydä, niitä nyt vain on myös mukana oltava.



Läjäpäin tein myös iänikuisia lumihiutaletähtä, jotka jäivät kuvaamatta. Mutta jokainen hiukan erilainen yksilö niin kuin lumihiutaleetkin ovat. Yksilöllisyys on mottoni, ja se pitää mielenkiinnon tekmiseen yllä.

3 kommenttia:

baymoondesign kirjoitti...

Beautiful earrings! Well done! Have a happy 2020.

Chic Chix and Champagne kirjoitti...

Welcome to the AE Xmas Challenge! You've made so much, I can't pick a favorite pair. Hope you'll join in the next challenge too. Happy New Year, Alysen

Achima Abelard kirjoitti...

Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

Ještě jednou děkuji.