tiistai 24. syyskuuta 2019

Vähintään koru/ kuukausi

Nyt olen pyhästi päättänyt, että vähintään yksi koru/kuukausi on synnyttävä. No se ei ole paljon, mutta tähän asti sekin on tökkinyt. Tällä kuulla olen tehnyt jo kolme korua, jee! Korut valmistuivat nelikymppisille, ja kaksi niistä päätähdelle. Itselle tein pika pikaa mekkoon sopivan supersimppelin kaulakorun.

Juhlakalu sai hopeasta valmistetun setin, helmet simpukankuorta ja vuorikidettä. Ovat kantajansa näköiset. 💜







Oman korun tein granaattihelmistä, keskelle Golem Studion keramiikkahelmi. Ensimmäisessä  kuvassa on myös aimmin tekemäni rannekoru, pronssilehti englantilaisen taiteilijan Lesley Wattin tekemä. 



Tässä näkyy viimeisten korujeni tyyli- ja pituuserot mukavasti. Hyvin erilaisia ovat tyyliltään, eivät siis samaan kaulaan. 😁



4 kommenttia:

Mags kirjoitti...

Voi Suntsa! Tykkään ihan hurjasti tuosta granaattikorusta!
(Eipä synny koruja nykyään juuri lainkaan; vanhuus ja vaivat...)

Suntsa kirjoitti...

Voi kiitos Mags, kun piipahdit täällä. Olen ajatellut sinua usein. <3
Huonoa on ollut meikäläisenkin koruntekotahti, mutta nyt kun jäin eläkkeelle, minulla olisi aikaa.

Mags kirjoitti...

No sittenhän ollaan eläkeläisiä kaikki kaks eli molemmat :) Minäkin ajattelen ussein sinnuu ;)
Mun elämän täyttää korujen sijaan pian pieni karvainen kaveri, parin viikon päästä tulee pieni koiratyty luokseni! Ajattelin siitä ihan omaksi ilokseni blogiinkin ehkä kirjoitella, mahdollisesti, ei kannata kai luvata mitään!

Suntsa kirjoitti...

No ihana kaveri varmasti. Me niin tykättäis koirasta, mutta tällä hetkellä meillä asustelee hieman kiukkuisen sorttinen 12 v kollikissa. Harmittavan vähän enää näissä "seuraamissani" blogeissa on elämää. Nyt kun olen asian suhteen tehnyt parannuksen, kiva jos joku postailisi. Korut tai koirat, kaikki käy.:D